Lid worden?

Het Helmonds Kamerkoor is op zoek naar nieuwe, enthousiaste koorzangers!

We zijn op zoek naar enthousiaste ervaren zangers die ons koor komen versterken. Hebt u ervaring als koorzanger en kunt u van blad lezen of kent u iemand die op zoek is naar een ambitieus en enthousiast koor?

Als u interesse heeft om een repetitie bij te wonen (om te kijken of het Helmonds Kamerkoor iets voor u is), aspirant-lid te worden of als u meer informatie wilt over de vacatures, neem dan contact op via ons contactformulier.

De wekelijkse repetities vinden plaats op maandagavond van 19.45 uur tot 22.15 uur in het Theo Driessen Instituut (Willemprinzenstraat 43, Helmond).

Criteria om lid te kunnen worden van het Helmonds Kamerkoor:

• Goede stemkwaliteit en bij voorkeur ervaring met zingen.
  • Van blad kunnen zingen of zelfstandig muziek kunnen instuderen.
  • Passen in de groep.
  • Voldoen aan de vraag (invullen van vacature).

Om lid te kunnen worden van het Helmonds Kamerkoor krijgt u een stemtest en een proeftijd. Afspraken hierover worden gemaakt nadat u een paar repetities heeft bijgewoond.

Theo Driessen Instituut (TDI)